BRANDE KIRKEGÅRDE

GAMLE KIRKEGÅRD, KIRKEGADE 13.

Den gamle kirkegård har ligget omkring kirken siden dennes opførelse i 11-tallet og er traditionel med grusgange og hækomkransede urne- og kistegravsteder. På kirkegården ligger også Brande Kirkes kapel.

ØSTRE KIRKEGÅRD, SKOVVEJ 9.

Østre kirkegård blev indviet i 1967. Kirkegården er parkagtig med skovpartier og med god plads. Kirkegården tilbyder traditionelle gravsteder med plads til urner og kister, kombinationsgravsteder, små urnegravsteder, en fællesplæne, græsplæner med liggesten, en hedeafdeling med urne- og kistepladser og en skovafdeling med urnepladser.

VESTRE KIRKEGÅRD, HERNINGVEJ 29 B.

Vestre kirkegård blev indviet i 1936 og er tidstypisk med sin stramme geometri. Kirkegården tilbyder traditionelle gravsteder med plads til kister og urner samt små urnegravsteder.

Takster 2024

Billeder fra kirkegårdene